IT's Me..

IT's Me..

Monday, February 28, 2011

hari ini dan semalam..........

Assalamualaikum,mgu lps aku agk bz sikit,nk buka fb pn mls ni kn plk nk menaip,arini tegerak lk nk menaip.sabtu lps aku gi mesyuarat PIBG kt skolah ank ku yg  bungsu,Aqilah,dia dpt hadiah tmpt ke 3,dlm klas 5B thn lps,skrg dia dh drjh 6A,thn ni nk amik UPSR,x tau lh cmna,mudah2an dia berjaya.Bila tgk muka dia kesian,b'belang,sbb aritu dia sebuk dgn bola baling,ni dh abis,ok lh sikit.Hari sabtu tu jga aku gi ziarah suami kpd arwah sepupu ku kt HSA JB.Lps 2kami gi cari brg keperluan harian sikit,fuhh.....pnt,smpi umah dh mlm,tido je ..Semalam igt nk rehat,tp kain baju dh melambak,terpaksa lh mencuci.....x dpt lh nk b'rehat.Harini dh mula keja,mulai hari ni,tugas ku hanya di taska hanya memasak,tp aku mana blh kt dapur je,mesti nk tgk ank2 taska,mulalah aku msuk bilik bby,main2 dgn Amin dut2,usik bby lain,dh puas kuar,wt keja lain lk....msk ni pnt jga,tp aku x kesah,msk ke,apa ke.....smua blh,aku x kesah,kata org,klu kita keja ikhlas,pnt pn x terasa sbb kita redha......Harini di taska ada sambutan hari jadi bg knk2 yg lahir pd bln febuari,mcm Adam Shauqi,Najmal,Imran.Ibu Imran bwa kek,mee hoon grg,aym grg,jajan utk bdk2 taska,jd x lh susah sgt nk pk msk apa,tq ibu imran Pn Ayu,nnti klu harijadi iris sofia,blh wt lg,hi.hi.hi.......utk mkn ptg aku msk bubur daging,lma jga bdk2 x mkn cmtu,sok aku nk msk apa pn aku x tau,blm t'pk lg.Mata aku dhmula nk t'pejam ni,sok lh aku sambung lg,2pn klu aku x pnt.......semoga Allah permudahkan segala urusan ku utk hari esok.....

No comments:

Post a Comment